איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?
אם הגעתם אלינו לפוסט הזה כנראה שאתם מחפשים את המדריך שיסביר לכם בדיוק איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק בפעם הראשונה שלכם. בין אם אתם בעלי עסקים ובן אם אתם סתם רוצים לקדם איזשהו דבר בפייסבוק לכל מטרה שהיא, אתם צריכים שיהיה לכם דף עסקי בפייסבוק. אנחנו שמנו לב שגם ב 2019 יש הרבה בעלי עסקים שלא מחזיקים דף עסקי פעיל, ומשתמשים בכל היכולות המדהימות שפייסבוק מציעים כדי לקדם את העסק שלהם ולקבל יותר לקוחות חמים שמעוניינים בקבלת השירות או רכישת המוצרים שלהם.
איך פותחים דף עסקי בפייסבוק 2019 בפחות מ 5 דקות – המדריך המלא
בכדי לנסות לעזור לאותם בעלי עסקים לגשר על הפערים ולחבר אותם לרשת החברתית הפעם לא כמשתמשים אלא כמפרסמים , הכנו מדריך מצולם קצר ומפורט בכדי להקים דף עסקי לכל אותם האנשים ששואלים איך פותחים דף עסקי בפייסבוק. הכנו לכם מדריך וידאו שמסביר צעד צעד איך לפתוח את הדף העסקי בפייסבוק 2019, ישנם הרבה מדריכים מהתקופות הראשונות והמאוחרות של פייסבוק איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אבל עברו הרבה מים בים מאותם הזמנים שהסרטונים האלו היו רלוונטיים, בגלל זה יצרנו סרטון חדש ועדכני בנושא כדי שיהיה לכם הכי קל, בכל שאלה תוכלו לפנות אלינו מכאן ואנחנו נשמח מאוד לעזור לכם.
לאחר הצפייה בסרטון הכנו לכם כמה כללים שחשוב שתשימו לב אליהם כדי שהדף שלכם ימשיך לפעול ולא יהיה עוד אחד הדפים שלא נותן ערך ללקוחות ברשת. שתהיה לכם צפייה מהנה, ניפגש אח"כ..
הטיפים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם יותר מאחרים
אחרי לא מעט שנים של קידום עסקים בפייסבוק הבנו שיש בעיה עם הערך שהקונים מקבלים מבעלי העסקים, זה כבר לא מתאים להעלות פוסט רגיל ששומר על קשר עם הלקוחות הקיימים ומנסה לגייס חדשים, מכוון שיש היום בכל מקום באינטרנט פרסומות, ובשל כך המשתמשים כמונו כמוכם מסננים את הפרסומות שהם מקבלים אליהם. בשביל למשוך את תשומת הלב של הלקוח דווקא אל הפוסט שלכם ולא אל הפוסט של אחרים, חשוב ליישם כמה דברים שיגרמו לעסק שלכם או לכל דבר אחר שאתם רוצים להציע כמשתמשים אל משתמשים בפייסבוק הוא להיתפס בעיניהם כמומחים בתחומנו ולכן היינו רוצים להציע לכם ליישם כמה מהדברים הבאים:
- לספר סיפור – אנשים אוהבים לקרוא סיפור "שמרכל" על מקרה שקרה לנו, ללקוחות שלנו או סתם על אנשים באופן כללי. המלצתנו היא תמיד לספר סיפור עליכם, לתת דוגמא מהחיים שלכם שאתם פתרתם ועכשיו אתם רוצים לעזור בעזרת הפתרון שעזר לכם לעזור לאחרים.
- סרטונים – היום הסרטונים מובילים בקבלת תשומת הלב של הלקוח במידה והקפדנו על כמה דברים שיגרמו למשתמש לראות את הסרטון שלנו: הדבר הראשון לשים לב אליו זאת התמונה שתופיע כתצוגה מקדימה לפני הלחיצה על ה play לדוגמא הסרטון כאן למעלה, אם אתם מתכננים לשים תמונות בסרטון, תדאגו שהתמונה תהיה איכותית ושתסביר הכי טוב שאפשר את נושא הסרטון. דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו זה עניין הפתיחה בסרטון, בין אם אתם עורכים סרטון עם טקסט בלבד, מדברים מאחורי המסך או עומדים מול המצלמה, חשוב שתדברו על הבעיה שחווה קהל היעד שלכם, רוב האנשים מציגים את עצמם וכך הם מפסידים הרבה מאוד צופים, את אף אחד לא מעניין מי אתם, אנשים הם אינטרסנטים, בטח כשיש הרבה פרסומים סביבם, אז הכי נכון לעשות זה לדבר על הבעיה, משם לספר סיפור שקרה לכם או ללקוח שלכם, הפתרון שלכם לאותה בעיה שהצליח לפתור לכם או ללקוח שלכם את הבעיה, לאחר מכן הציגו את המחיר שלכם למוצר במידה ואתם רוצים למכור מוצר או שירות שלכם, או שתניעו את הצופים ליצור אתכם קשר או לעקוב אחריכם.
- המלצות – אם תשימו לב לרוב בעלי העסקים בפייסבוק אין הרבה המלצות וכאלה שאין להם בכלל, וזה אחד המרכיבים החשובים להצלחת העסק בפייסבוק, ברגע שאתם תעלו פוסטים בפיד את ההמלצות שהלקוחות שלכם אומרים עליכם כל העוקבים שיחשפו עליכם יתפסו מכם כמומחים בתחום. בנוסף, תוסיפו את הלשונית "ביקורות" בתפריט הדף העסקי, שם יוכלו לראות מה חושבים עליכם כלל הלקוחות ויראו את ציון הדירוג הכללי שפייסבוק שכללו לכם מכלל ההמלצות החיוביות והשליליות. תחשבו על זה, הלקוחות שממליצים עליכם הם סוכני המכירות שלכם, כאלה העובדים בשבילכם 24/7 למשך כל השנה. טיפ נוסף שלא בעניין הפוסט כאן אבל בעניין ההמלצות, זה לתחזק את ההמלצות עליכם גם בגוגל, אתם יכולים להופיע בתוצאות חיפוש של גוגל בחינם, ההמלצות מקבלות מקום ראשון באורגני אחרי התוצאות הממומנות ברוב המקרים לפני כל האתרים שעושים קידום אורגני בגוגל.
- תמונות – דיברנו עליהם קצת בסעיף על הסרטונים אבל נרחיב עליהם כאן, הגולשים בכלל הרשת כבר מסננים את רוב המידע שהם נתקלים בו בכל פלטפורמה שהם נמצאים, מכוון שאם תשימו לב, שלתמונות "המעוצבות" יש פחות היענות מצד הגולשים לעומת תמונות אותנטיות שלנו, אם אתם רוצים לנצח בתחרות על תפיסת תשומת הלב של הגולשים תעלו בפוסטים שלכם כמה שיותר תמונות אותנטיות שלכם, תנסו בעצמכם בין תמונה מעוצבת לתמונה אותנטית ותראו את ההבדל.