רשתות חברתיות
הגעתם למקום הנכון בו תמצאו את כל המידע הרלוונטי על מנת לקדם ולהוביל את העסק שלכם.
הרשת החברתית הכי מוכרת, ענקית ורווחית ביותר כיום היא פייסבוק. פייסבוק מאפשרת ליצור דף עסקי ולהגיע לקהל יעד ענק של למעלה ממיליארד משתמשים פעילים. דרך הדף ניתן לשווק את פעילות העסק ולקבל לקוחות. כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק מאפשרים לנו להגיע לקהלי יעד ספציפיים על בסיס טרגוט מדויק של הקהל המתאים לדמות האווטאר של העסק וכך לא לזרוק כספים לפח. בנוסף, ניתן לאסוף ולנתח נתונים על ההתנהגות של הלקוחות כדי לשפר את האסטרטגיה השיווקית.
אינסטגרם היא רשת חברתית ויזואלית המבוססת על שיתוף תמונות ווידאו קצרים והיא שייכת לחברת META (פייסבוק לשעבר) כך ששתיהן פועלות על אותה מערכת פרסום. אינסטגרם מאפשרת למשתמשים ליצור תוכן מקורי, לערוך אותו וגם לשתף תוכן של אחרים. מה שהופך את אינסטגרם לפלטפורמה שיווקית רצינית הן היכולות שלה להגיע לקהלי יעד ממוקדים, בעיקר צעירים, דרך האשטגים, מיקומים וקישורים. עסקים יכולים ליצור פרופיל עסקי, לשווק את השירות ו/או המוצרים בצורה ויזואלית, ליצור קמפיינים ממומנים.
טיקטוק (אפליקציית וידאו קצרים) רשת חברתית שצוברת תאוצה עצומה בשנים האחרונות. באפליקציה משתמשים יוצרים, צופים ומשתפים סרטוני וידאו קצרים בכל תחום וכל מה שעולה לכם על הדעת. הסרטונים מוגבלים לאורך של 15-60 שניות, מה שהופך את התצוגה לקצבית ומסיטה מהר ממשהו אחד למשהו אחר.
בעלי עסקים שרוצים להתחיל לשווק ולחזק את מעמד העסק שלהם ברשת, חייבים להחזיק ולתפעל לפחות עמוד עסקי בפייסבוק, כל רשת חברתית נוספת תוכל לעזור לחזק את מוניטין העסק.