הקשר בין קידום אתרים אורגני בגוגל לחנוכה

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא חיוני כל השנה, אבל האם ידעתם שאתם צריכים להשקיע בקידום אורגני שלכם עבור חג החנוכה המתקרב? על פי סקר של UPS ו-Comscore 51% מהלקוחות שנשאלו אמרו שהם מעדיפים קניות מקוונות. הם גם אמרו שהם חיפשו באמצעות מנועי החיפוש המובילים כדי למצוא את המתנות המושלמות ולמצוא דברים שסתם קשורים לחג באופן כללי.

עכשיו, תכניסו לראש את המסר הבא שלנו אליכם כדי שתממשו אותו גם בחג הבא: עונת החגים היא הזמן המושלם למשוך קונים לאתר שלכם ולמקסם את המכירות שלכם. אם פספסתם את ההזדמנות הזאת הפסדתם חלק גדול מסך המכירות הפוטנציאליות באותה העונה ובכלל בשנה אם לא יישמתם את השיטה.

שימו לב לתהליך!

אם אתם רוצים שהקונים ימצאו אתכם ראשונים בתוצאות החיפוש עם כל המוצרים המדהימים שיש לכם להציע להם בין כל המתחרים שמסביבכם בתוצאות החיפוש, הקידום האורגני שלכם צריך להתאים לעונה. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מזה "להתאים לעונה?" להתאים לעונה הכוונה היא שאם עכשיו מתקרב חג חנוכה ויש לכם מוצרים שאתם רוצים למכור או שיגיעו אליכם גם סתם גולשים לאתר, אתם לא צריכים לשנות עכשיו את כל אסטרטגיית קידום האורגני שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדבר טיפה על חנוכה כמו למשל שאנחנו נדבר על החבילה המיוחדת שיש לנו לכל משך תקופת החג חבילת קידום אתרים אורגני בגוגל לחנוכה 2018.

קידום אורגני חנוכה 2018 | סי מדיה - See Media

 

איך בונים את הרלוונטיות בגוגל נכון?

שימו בטקסט מילות מפתח וביטויים עונתיים וספציפיים שהכי רלוונטיים והכי מחופשים.
במשך כל השנה אתם בוודאי מקדמים את המילים והביטויים שחשובים לכם, שהם אלה שמביאים אליכם לאתר את הלקוחות, אך בתקופת החגים אם אתם רוצים להופיע בתוצאות ולהיות הראשונים כל מה שתצטרכו זה לשלב כמה מילים שקשורים לחג חנוכה. לדוגמא, אם אתם מתעסקים במצעים ויש לכם אתר מכירות תצטרכו לשלב בכותרת של המוצרים את הביטוי או המילה שמחופשים בכמות משמעותית כמו "מתנות לחנוכה" שמחופש מאות פעמים בתקופה הזאת, אז נרשום בכותרת עמוד המוצר של אחד המבצעים שיש אצלכם באתר לדוגמא "מתנות לחנוכה מצעי סטן + 2 כריות ויסקו" ובנוסף לכותרת נכניס טיפה את הביטוי שיצרנו לתוך הטקסט של המוצר. הגולשים יחפשו את המצעים במנועי החיפוש ואתם אלה שתופיעו בתוצאות הראשונות כי אתם הכי רלוונטיים כרגע (במידה ואין עוד אתרים שמקדמים ככה).

כדי שתוכלו לגלות אלו מילים וביטויים הכי טרנדים בתקופת החג תוכלו להשתמש ב Google Trends כדי לגלות אילו מהם הגולשים מחפשים בטרם ובמהלך עונת החג. בדרך זו, כאשר הגולשים יתחילו לחפש מילות מפתח אלה, אתם תוכלו להימצא בתוצאות מנועי החיפוש שבועות, אפילו חודשים, לפני תחילת התחרות באותה עונה.

יחד עם הכלי המדהים הזה Google Trends תוכלו למצוא את הביטויים הכי מחופשים ברשת בהתאם לעונה, בנוסף לזה תחשבו על מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היו מחפשים. ניתן דוגמא נוספת שלא קשורה לחג: אם יש לכם אתר מכירות שמוכר מוצרי אלקטרוניקה, הלקוחות שלכם יכולים לחפש "דילים יום שישי השחור" ביטויים פופולריים ביותר לחיפוש כמו הביטוי הזה כדי שתנצלו ותיישמו אצלכם באתר כדי שהם יובילו את הגולשים ישר לאתר שלכם. עוד טיפ קטן, כמו ששמתם לב שהוספנו למעלה למילה חנוכה 2018, תוסיפו את השנה גם אצלכם בעמודים שאתם רוצים לקדם עם השירות או המוצר שלכם, זה מחדד עוד יותר את הרלוונטיות מבחינת גוגל וגם מבחינת הגולשים שמחפשים את הדברים הכי עדכניים גם אם הם תוצרת שנה קודם…

התחילו לבנות פוסטים לקידום של נושאים שקשורים לחג.
הגולשים לרוב מחפשים בגוגל כדי למצוא דברים או מידע הקשור לחג. לכן, אם אתם רוצים להופיע בתוצאות החיפוש בחיפושים שלהם, תתחילו ליצור תוכן לחג. תתחילו לחשוב על רעיונות מוקדם כל שתוכלו ותתכננו את הקופי והתוכן שלכם שתתחילו להעלות לרשת אחד אחרי השני. ודאו שהרעיונות שאתם בוחרים הם בהכרח קשורים לעסק שלכם והכי חשוב, עוזרים לגולשים לפתור בעיה או בקשה.

 

רוצה לקבל הצעת מחיר לקידום האתר שלך?
רק שני פרטים קטנים ונחזור אליך

בונים תוכן איכותי ומעניין ומספרים עליו לגוגל

אנו ממליצים באופן כללי ליצור פרסונות לכל עסק כחלק מתהליך השיווק, כדי למקד את התוכן כמה שיותר לכל קהל יעד שיש לנו בנפרד. לדוגמה, קהלי היעד שלכם בעסק הן אימהות לילדים ואבות שמחפשים מתנה לבנות זוגם, תצטרכו לבנות תכנים נפרדים שקשורים לחג ולעסק שלכם על מנת למקסם את ההמרות באתר. זכרו! תמיד לפזר את מילות המפתח והביטויים הכי מחופשים ברחבי האתר והבלוג שלכם בצורה טבעית, זה טוב לגוגל וזה טוב לגולשים שיחפשו אתכם. בנוסף לזה אם אתם רוצים להיות הכי מדויקים בצעו אופטימיזציה לעמודים הרלוונטיים באתר. אם אתם רוצים למשוך כמה שיותר גולשים בחג הזה או בכל תחום עונתי אחר, תצטרכו לשנות את התוכן בעמודים הקיימים שלכם באתר לחג חנוכה. קחו חלק ממילות המפתח והביטויים העונתיים שהכי מחופשים ושלבו אותן. תצטרכו להקפיד לכלול לא מעט קישורים פנימיים לתוכן החג והמוצרים ו/או השירותים שלכם. שנו את כותרות הדפים ואת תיאורי המטא כדי לדבר עם הדברים הכי רלוונטיים ועדכנו את התמונות והסרטונים שלכם לעונה גם כן.

Rich Snippets מה זה?

גורם חשוב נוסף באתרים עם מוצרים עונתיים הוא הRich Snippets .

מהם? Rich Snippets כשאתם מחפשים בגוגל רוב התוצאות מופיעות עם כותרת כחולה, קישור ותיאור פשוט למטה, אך Rich Snippets כוללות תמונות, דירוגים, מחירים, זמינות מוצרים ועוד.. ה Rich Snippets יעזרו לאתר שלכם לקבל דירוג גבוה יותר ולקבל יותר מכירות, לכן תרצו לעדכן את האתר שלכם באמצעות סימון המוצרים דרך מדגיש הנתונים של גוגל.

אל תשכחו ש Google בינג ומנועי חיפוש אחרים צריכים לקבל קצת זמן כדי לעדכן את השינויים שעשיתם באתר שלכם, לכן בצעו את השינויים לחג אצלכם באתר לפחות כמה שבועות לפני החג.

אז מה יותר טוב לחגוג את החג עם המון לקוחות חדשים שיקנו אצלכם?

מאחלים לכם חג שמח סי מדיה – See Media

השארת תגובה