קידום אתרים בגוגל המדריך

קידום אתרים בגוגל המדריך

המושג קידום אורגני בגוגל חדש לך? הגעת לכאן כי אולי רצית לקבל עוד קצת מידע על זה? בשביל זה הכנו לך את המדריך לקידום אורגני בגוגל, שמכיל את רוב המידע הנחוץ לך כדי להבין מהו קידום אתרים מקצועי.

רוב בעלי העסקים כבר הפנימו כי בלי קידום באינטרנט דרך מנועי החיפוש, הם פשוט מפסידים כסף בכל רגע. את הכסף שזורם ברשת האינטרנט בתחום שלהם מקבלים המתחרים שלהם במקומם, לא חבל?

נתון חשוב שצריך לדעת הוא, שלמעלה מ 95% מכלל הגולשים בישראל מחפשים את המוצרים/ השירותים שלך במנוע החיפוש של גוגל. עכשיו הבנת שקידום אתרים זה MUST?

שנתחיל?

אז מה זה קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני זו שיטת עבודה משתנה, לשיפור וקידום אתרים ברשת האינטרנט. מטרתה היא להגדיל דרך מנוע החיפוש של גוגל את כמות המשתמשים הרלוונטיים, שמגיעים אל האתר על מנת ליצור איתך קשר או לקנות ממך.

קידום אורגני בגוגל בפרט ובכלל כל סוג של קידום שהוא, זה לא קשור רק לפעולות הקידום שעושים מחוץ לאתר על מנת להופיע בתוצאות  הראשונות של מנוע החיפוש עצמו, חשוב מאוד גם לקדם את האתר מבפנים, לבצע את פעולות הקידום בתוך האתר. פגשנו ודיברנו עם לא מעט בעלי אתרים שהאתר שלהם פשוט נראה זוועה! גרוע מכך, הם משלמים במשך זמן כה רב אלפי שקלים "למקדמי אתרים" שמקדמים רק מחוץ לאתר ואח"כ הם מתפלאים למה האתר שלהם לא מוכר/ מייצר פניות. אם האתר שלך לא נראה טוב, גוגל רואה את זה באמצעות כל מיני נתונים שהיא אוספת על האתר שלך וביניהם: זמן שהייה באתר, כמות הנטישה, כמות מבקרים ועוד.. יכול להיות שזה קורה אצלך?

במדריך זה, נדבר על מנוע החיפוש של גוגל ואיך מקדמים את האתר שלכם בתוכו, דרך חקר מילות מפתח בגוגל וגם ביטויים ארוכים, חוויית משתמש, בניית קישורים, ושיווק מטרות העסק. העקרונות הכלליים למנוע החיפוש של גוגל הן אותן עקרונות לכלל מנועי החיפוש הקיימים.

דוגמא לחקר מילות מפתח (כל מקדם צריך להגיש לכם מסמך כזה)

קידום אתרים | סי מדיה - See Media

למה האתר שלי צריך קידום אורגני?

רוב תנועת המשתמשים ברשת מתרחשת במנועי החיפוש הפרסומיים הענקיים כמו: גוגל, בינג ויאהו שחכמים דיים, אך לא עד כדי כך כדי לשפוט מי יותר טוב מבין האתרים בכל תחום. כשאנחנו מדברים כאן על מנועי החיפוש אנחנו בעיקר מדברים על מנוע החיפוש של גוגל, שהוא הרלוונטי לארצנו הקטנטונת – ישראל.

דוגמא לתוצאות חיפוש אורגניות

העובדה שרצה לאורך לא מעט שנים היא, שגוגל תאהב את האתר שלך בתנאי שהיא תראה שאתה משקיע בה דרך האתר שלך תוכן איכותי, עיצוב ידידותי, יוצר חוויית משתמש ובקידום בגוגל, בדיוק כמו באישה. פעם פגשת אישה שלא אוהבת שמשקיעים בה? ואם זאת את שקוראת את השורות האלו עכשיו זה נכון לא? אז בשביל שהאתר שלך יהיה הכי שווה בעיני גוגל, כדאי לקדם אותו (ניתן לקרוא לזה "לחזר" אחרי גוגל אם אהבת את ההקבלה). ולא, לא כל אחד יודע איך לגרום לאתר שלך להיות הכי מעניין בעיני גוגל, כי יש הרבה מקדמים 💩ות כמו שספרתי לך עליהם למעלה ולכן צריכים לכך מקדם אתרים מקצועי.

רוב התנועה ברשת האינטרנט מתרחשת דרך מנועי החיפוש. החיפוש בגוגל בישראל הוא המוביל מבין שאר המנועים. בנוסף, תנועה נוספת של משתמשים יכולה להגיע אל האתר שלך דרך הרשתות החברתיות, כמובן שישנם עוד כמה דרכים נוספות אך הן שוליות. רוב המשתמשים מחפשים את "הצרכים" שלהם כאן ועכשיו דרך מנוע החיפוש של גוגל ולכן חשוב להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות ברוב מילות המפתח הרלוונטיות, שהוחלט לקדם אותם בעקבות חקר מילות מפתח מדויק שנעשה בתחום.

את חקר מילות המפתח אנו נעשה באמצעות מערכת הפרסום של גוגל הנקראת Adwords"" באמצעותה תוכלו לעשות קידום ממומן בגוגל, דרך המערכת נוכל לברר את נפח החיפושים החודשיים בגוגל ובנוסף, נוכל לקבל עוד רעיונות למילים וביטויים שלא חשבנו עליהם. דרך נוספת לחפש מילות מפתח רלוונטיות היא דרך ההשלמות האוטומטיות בשורת החיפוש של גוגל ובהצעות לחיפושים נוספים בסוף כל עמוד תוצאות למטה.

דוגמא למודעות ממומנות בגוגל

מקדם אתרים מקצועי | סי מדיה - See Media

דוגמא להצעות לחיפושים קשורים מסוף כל דף

קידום אתרים בגוגל המדריך | סי מדיה - See Media

תנועה אל האתר ממנועי החיפוש יכולה בהכרח לגרום להצלחתו או לכישלונו של עסק שלם. משתמשים שמגיעים לאתר שטרח לקדם את עצמו יכולים לספק לאתר רווח, פרסום וחשיפה ברמות גבוהות שאותם לא יוכלו להשיג באף פלטפורמה אחרת. השקעה בקידום האתר בגוגל, יכולה להחזיר ואף להכפיל את שוויה יותר טוב מדרכים אחרות של שיווק וקידום.

 

מעניין אותך לקרוא תוכן איכותי? גם את המשתמש באתר שלך זה מעניין

יצא לנו לראות לא פעם ולא פעמיים אתרים מקודמים בתוצאות טובות (אך עם אחוז נטישה גבוה), הם השקיעו כמה מאות ואלפי שקלים על כתיבת תוכן לאתר, אך התוכן היה משובש ולא מזמין לקריאה מה שהיה גורם גם לך לא לקרוא אותו. ישנם בעלי אתרים נוספים שלא הבינו עד כמה גוגל אוהבת תוכן איכותי וארוך ולכן הם הלכו רק על קידום מחוץ לאתר, מסיבות של חוסר תקציב לקניית מאמרים איכותיים או מחוסר מודעות לנושא.

תוכן איכותי הוא טוב לא רק עבור גוגל, תוכן איכותי חשוב בעיקר למבקר שיגיע אל האתר שלך ויצפה לקבל ממך את המידע בצורה נקייה ואם אפשר שיוגש מתומצת על כפית.

ברגע שהחלטת ליצור תוכן איכותי אצלך באתר, חשוב להבין איך העסק ייתפס בעזרתו בעיני הלקוחות שלך כעסק חובבני או כעסק רציני? אנחנו מניחים שבחרת בעסק רציני, ולכן התוכן הזה לא רק יציג אותך כעסק רציני ומומחה בתחום מולם אלה יציג את האתר של העסק ככזה אל מול העכבישים 🕷 הנחמדים של גוגל (העכבישים הם סורקים שגוגל משתמשת בהם במעקב אחרי אתרים).

קישורים כשרים

לא, לא צריך תעודת כשרות מהרבנות הראשית לישראל על הקישורים, אך כן צריכים לקבל הכשר מגוגל לקישורים מהאתר המקשר לאתר שלך. גוגל תבדוק את האתרים מהם קושרו הקישורים אל האתר ואם האתרים מהם נלקחו הקישורים נכללים ברשימת אתרי הספאם שגוגל מחרימה כמו: אתרי הימורים, זנות, סמים אינדקסים בתשלום ועוד, היא תדאג להעיף את האתר ל"ארגז החול" (זהו בית הקברות של גוגל לאתרי ספאם).

אז איך בעצם משיגים קישורים איכותיים? עושים החלפות עם אתרים מהתחום שלכם, אינדקסים חינמיים, בלוגים, מדיות חברתיות ואם יהיה באתר תוכן מספיק איכותי, אתרים בינוניים וגדולים יקשרו באופן אורגני אל האתר.

חוויית משתמש – המקור לרווחיות באתר

מי לא אוהב לבקר במקום אסתטי ונקי? מקום שיאפשר לו להרגיש בנח להתארח בו ושידברו אליו בצורה נעימה ואישית. אנחנו מניחים שגם אצלך בעסק הנראות שלו והשיח עם הלקוחות באופן אישי חשובים לך. אם זה לא קורה אצלך בעסק, כנראה שגם העסק לא עובד כל כך טוב והנה לך משימה להשתפר בשני דברים אלו והתוצאות לא יאחרו לבוא. בדיוק כמו בעסק, כך גם באתר שלך באינטרנט, חוויית המשתמש מתרחשת ברגע שאנו כבעלי האתרים יודעים ליצור קו עיצובי נקי וברור יחד עם שפה קלילה ולא גבוהה שמייצגת את רוח העסק. ישנו תחום נוסף ודי חדש שרבים לא מכירים ולכן לא עושים בו שימוש והוא נקרא "מיקרו קופי", מיקרו קופי, יוצר שיח קצר בין האתר למשתמש דרך לחצני הפעולה וההוראות שלהם. אתר שישתמש בטכניקה זאת יקפוץ כמה רמות מעל האתרים של המתחרים שלו, דבר שיגרום לעוד לקוחות לבצע את הפעולות שאותם נרצה שיעשו ושיכניסו כסף בעיקר.

 

קידום אתרים מחירו מהו?

אחרי שהבנת את הבסיס לקידום אתרים ושאם יש לך עסק אז די חייב שיהיה לך גם נכס נוסף באינטרנט, כי מה לעשות העולם רובו כבר שם, ואם העסק שלך לא שם הוא בעצם לא קיים.

המחיר לקידום אתרים הוא תלוי כמות מילות מפתח, אותם נרצה לקדם. הסכום נע בין 500 ₪ ועד 4000 ₪, ישנם עסקים שהתחום שלהם צר או רחב ולכן נצטרך לעשות חקר מילים וביטויים כדי לבדוק את מה נרצה לקדם ואת מה לא, בהתאם לתקציב שיש לבעל העסק להשקיע. את החבילות שלנו לקידום אתרים ניתן למצוא במרחק של קליק מכאן.

 

למה דווקא אנחנו?

אחרי שצברנו לא מעט לקוחות להם בנינו, קידמנו, עיצבנו ופרסמנו את העסק שלהם אנו יודעים שיש ביכולתנו לעשות את זה יחד אצלך בעסק. אנו מאמינים מאוד בשיטת העבודה שלנו שעד היום ב"ה לא אכזבה אף לקוח, כך שגם הבחירה שלך בנו לא תגרום לאכזבה אצלך.

חשוב לנו לא לאכזב אותך ולכן אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לעזור לעסק שלך לצמוח ולגדול ליעדים חדשים, כי חשוב לנו מאוד לקבל ממך המלצה עלינו אצל מכרייך בעלי העסקים, שאולי יהפכו להיות אצלנו לקוחות מרוצים כמוך.

אם עזרנו לך להבין קצת יותר ואיך בעצם לקדם את העסק שלך על מנת להשיג לקוחות, והבנת שהגיע הזמן לקדם גם את העסק שלך בתוצאות החיפוש, ניתן ליצור איתנו קשר מכאן.

השארת תגובה