5 דרכים להביא בוסט של תנועה לעסק עם צ'אטבוט

הצ'אטבוטים נכנסים אלינו יותר ויותר לשיווק העסק בעיקר בגלל שצ'אט וכתיבת טקסט היא שיטת התקשורת המועדפת על דור המילניום ודור ה Z. עסקים משתמשים בצ'אטבוט כדי לספק ללקוחות שלהם שירות לקוחות מידי, בשביל להמליץ על מוצרים בחנות שלהם, לברר צרכים ולפרסום ושיווק.

הצ'אטבוטים התגלו ככלי מוביל וחשוב במשפך השיווקי עבור השגת לידים הן במסעות פרסום בתשלום והן במסעות פרסום רגילים.

אם אתם מנהלים מדיה חברתית, בעלי עסק שעושים ניהול דף פייסבוק עצמאי או משווקים דיגיטליים המעוניינים לתפוס את ההזדמנות ההתחלתית של הצ'אטבוטים ולא להגיע אליה מאוחר, יש לנו בשבילכם חמש דרכים להביא אליכם בוסט של לקוחות לאתר שלכם עם צ'אטבוטים.

איך לבנות צ'אט בוט | סי מדיה - See Media

1. הנעה ישירה מפייסבוק דרך "העובד צ'אטבוט"

אתם לא אוהבים לקחת את העוקבים שלכם בפייסבוק ולהעביר אותם אליכם לאתר כי זה מצריך מכם מאמץ, או יותר מזה, גם לייצר מהם לקוחות משלמים? עם העובד צ'אטבוט תוכלו לשלוח תגובה מידית או מתוזמנת בצורה אוטומטית לכל עוקב שהגיב לכם על הפוסט האורגני או הממומן.

אם אתם אסטרטגים טובים, תוכלו לנתב את העוקבים המעורבים אצלכם בפוסטים ישר לאתר שלכם ע"י בנייה נכונה של משפך שיווקי אשר ישלב את יכולות הצ'אטבוט. בנוסף, כל מי שמקיים אינטראקציה עם הצ'אטבוט שלכם בפוסטים הופך להיות איש קשר במסנג'ר, אליו תוכלו לשלוח הודעות בכל זמן שתרצו.

הצ'אטבוט לוקח את הפוסטים שאתם כבר עושים בפייסבוק ועוזר לכם לעורר בהם אינטראקציה גדולה יותר, א' כי זה מגניב שרובוט יענה לכם, זה תמיד מעניין לראות איך תתנהל השיחה איתו, זה הרבה יותר מרתק מסתם עוד פוסט סטטי של עדכון מהעסק שלכם. ב', העוקבים יעדיפו לדבר עם צ'אטבוט בהתחלה מאשר עם בנאדם שרק עלול "למכור" או לחפור להם.

רוצה לקבל הצעת מחיר לקידום האתר שלך?
רק שני פרטים קטנים ונחזור אליך

2. דיוור אלקטרוני במייל רק הרבה יותר טוב

רוב העסקים משתמשים בדיוור אלקטרוני במייל כאמצעי שיווק כדי ליצור תנועה לאתר, זה נתון.

אתם יכולים לעצב חוויה דומה עם הצ'אטבוט שתתרום לכם פי 3 או יותר אם תשתמשו בצ'אטבוט במקום בדיוור מיילים.

תזמון ותפוצה רחבה – תוכלו ליצור קמפיינים מותאמים אישית לפי פרסונות, שיהיו אינטראקטיביים ומרתקים באמצעות הצ'אט לפי תהליך שאלות תשובות אופציונליות, ושליחת הודעות מתוזמנות לפי פרקי זמנים מתוכננים מראש שיעבירו לבסוף את המשתמש אליכם לאתר להמשיך במשפך השיווקי שלו שתכננתם עבורו.

שלחו הודעות ספציפיות – לדוגמא: מדריך שבניתם עכשיו או שפרסמתם לאחרונה, הזמנה לוובינר או כנס – עם קישור שיוביל לבסוף לדף נחיתה או לאתר עם המידע הרלוונטי למה שאתם רוצים שיחשפו אליו במסגרת הצ'אטבוט שבניתם.

אנשי קשר חדשים צריכים לקבל במערך הודעות שתיבנו להם הודעות רלוונטית בהתאם לדברים שחשפתם אליהם בפעם הראשונה, כדי לשמור על רלוונטיות, רק לאחר שתעבירו אותם במערך הודעות זה תנסו לחשוף אותם לעסק שלכם באופן כללי או לדברים ספציפיים ולבחון את התגובות שלהם, לפי האינטראקציה איתם תוכלו לבנות את רשימת הקהלים שלכם הרבה יותר מדויק לפי הפרמטרים שחשובים לכם.

לדוגמא: אם יש לכם שירות מורכב שהמכירה שלו לוקח זמן "בחיזור" אחרי הלקוח תוכלו לפתור די בקלות את עניין הפיכת לקוח קר ללקוח חם באמצעות רצף ההודעות אליו תשלחו כל תקופה מסוימת כדי להביא אותו בסוף למצב של המרה – רכישת המוצר או השירות.

3. לעדכן שאנחנו כאן חיים, נושמים ומחדשים

תגידו זה לא יהיה מדהים אם נבנה רצף של הודעות אותם נשלח באמצעות צ'אט בוט בהתאם לבחירה של המשתמש כדי להוביל אותו במשפך שבנינו? ישנה אפשרות בבניית מערך אוטומציה של הודעות להגדיר "כפתורי תשובה" איתם ניתן להמשיך את השיחה ולהפעיל את ההודעה הבאה שתכננו מראש או להפנות לדפים אצלכם באתר אליהם תרצו להעביר את הלקוח.

תכנון רצף הודעות אוטומטיות יכול לעזור לכם עם מכירת שירות מורכב ע"י הובלה שלכם את המעורבים בצ'אט שתכננתם בצורה כזאת שתוביל אותו אל היעד המבוקש לו ולכם.

איך לבנות צאטבוט | סי מדיה - see media

הנה דוגמה לשימוש במקרה: בניית  אוטומציה של ארבע או חמש הודעות אשר ישלחו לאנשי קשר חדשים, כל אחת מההודעות תעביר למקום אחר באתר האינטרנט שלכם בהתאם לרצונותיהם של אנשי הקשר. בדרך הזאת יש לכם את היכולת לטפח פלחי קהל בדרכים שונות, להבטיח לכל קבוצה לקבל סוג ייחודי של תשומת לב דרכה הם נשארים באינטראקציה עם העסק שלכם, להעביר אותם בצינור המשפך ולבסוף להוביל אותם אל היעד שלנו ושלהם.

4. להביא תנועה לבלוג שלכם באמצעות חיבור RSS לצ'אטבוט כשאתם מפרסמים תוכן חדש בבלוג, עדכון RSS מתעדכן באופן אוטומטי

חיבור של אופציית ה RSS באמצעות הצ'אטבוט והמסנג'ר של פייסבוק יכול לשלוח באופן אוטומטי את העדכונים על המאמרים החדשים אצלכם באתר ישירות לעוקבים שבחרו לעקוב אחרי הבלוג שלכם. הפעלה של RSS באמצעות הצ'אטבוט מאפשר לקהלים שיצרתם להירשם לבלוג שלכם ולקבל הודעות עדכון בצ'אט של המסנג'ר. מכיוון ששיעורי הפתיחה של הודעות צ'אט ושיעורי הקליקים בצ'אט גבוהים יותר מהאימייל ומהערוצים הדיגיטליים אחרים, בניית מערך הודעות אוטומטיות לתוכן חדש אצלכם בבלוג הוא יתרון ברור להעברת העוקבים לאתר שלכם. האפליקציה של מסנג'ר שולחת לעוקבים הודעות פוש לנייד. כלומר, העוקבים שלכם מקבלים התראה ידידותית וגלויה בהתראות הנייד כאשר תוכן חדש עולה לאוויר, מה שמעלה את הסיכויים שהם יראו מה יש לכם לומר בהודעה ששלחתם להם.

5. בהעברת העוקבים באמצעות הצ'אטבוט אל המסנג'ר, כאשר שילבתם את הצ'אטבוט כחלק משכבת התקשורת בתמהיל השיווקי שלכם, תוכלו להבחין בכמה דברים מדהימים:

  • אתם יכולים לשלוח הודעות עדכון לכל מי שבא באינטראקציה עם הבוט שלכם.
  • אתם יכולים ליצור רצפים אוטומטיים של הודעות כי להשיג לידים ולהפעיל לקוחות.
  • תוכלו להעביר אנשים מהאינטראקציות שלכם בצ'אט לכל מקום שתרצו במשפך השיווקי שלכם.

לכן, כאשר אתם מתכננים את משפכי הצ'אט שלכם, תראו שתרצו לחבר את מי שירצה ליצור אתכם קשר ישירות לצ'אטבוט המתאים שתוכנן מראש.

לדוגמה, ייתכן שתרצו לקשר אנשים לצ'אטבוט שירשום אותם לאירוע וירטואלי, לחלופין, ייתכן שתרצו לקשר אנשים לצ'אטבוט שיערוך סקר. הצ'אטבוט עם המסנג'ר של פייסבוק מספק חוויית משתמש מדהימה משום שהיא דינמית ואינטראקטיבית, אישית ומרתקת, ותמיד ידידותית לשימוש בנייד.

באמצעות הצ'אטבוט תוכלו לתת מגוון קישורים אל האתר שלכם בשביל הרשמה, מנוי או רכישה בשיחות עם אנשי הקשר שלכם.

אתם פשוט יכולים לקחת את כל האופציות שדיברנו עליהם כאן וכל דבר אחר שיש לכם להעניק לעוקבים שלכם, ופשוט לבנות את הצ'אטבוטים פעם אחת ולתת לבוט שלכם לעשות את העבודה הקשה בשבילכם.

אחרי שהבנתם את היתרון של הצ'אטבוטים במערך השיווק של העסק כיום, רוצים גם להטמיע את האופציה הזאת אצלכם במערך השיווקי של העסק? צרו איתנו קשר ואחד מצוות סי מדיה יחזור אליכם בהקדם, לחצו כאן

השארת תגובה